Nowy Turbo Tero to elektryczny rower górski przystosowany do codziennych przejażdżek. Rower górski, na który możesz dojeżdżać. Dojeżdżający do pracy, którym możesz podróżować. Rower turystyczny, którym możesz przewozić ładunki. Cokolwiek potrzebujesz, gdziekolwiek chcesz. Prawdziwy superbohater „zrób wszystko”, Tero łączy elastyczne narzędzie z DNA mistrza świata w kolarstwie górskim i wiodącym w swojej kategorii elektrycznym wspomaganiem pedałów.
Cechy
- Silnik Turbo Full Power 2.0 i akumulator 710 Wh - Zintegrowane z aluminiową ramą Tero 4.0, skutecznie czterokrotnie zwiększają Twoją własną moc, podkręcając wystarczającą moc, aby wykonać krótką pracę na najbardziej stromych podjazdach i zapewnić wystarczającą ilość dodatkowych mięśni, aby umożliwić Ci noszenie Góra sprzętu przygodowego, artykuły spożywcze, dzieci i marzenia bez zrywania potu. To Ty, tylko szybciej. Ale to, co naprawdę odróżnia ten silnik od reszty, to to, jak wydajnie i bezproblemowo łączy się z Twoimi własnymi wysiłkami.
Mission Control and Mastermind Mission Control pozwala dostosować poziomy mocy wyjściowej Tero do własnych upodobań — wszystkie trzy standardowe tryby zasilania można prawie nieskończenie dostosować do własnych potrzeb w zakresie mocy i zasięgu. Funkcja Microtune firmy Mastermind może regulować poziomy mocy wyjściowej w krokach co 10%, dzięki czemu można dostroić zakres do własnych potrzeb.
- Mountain Bike Dna - Komponenty Tero są dostosowane do zwiększenia kontroli i pewności siebie. Agresywne, ale gładko toczące się 29-calowe koła z 2,3-calowymi oponami Ground Control zapewniają dobrą przyczepność w każdej sytuacji, hamulce tarczowe Sram zapewniają znaczne hamowanie, 110 mm skok przedniego zawieszenia wygładza szlak, a opuszczana sztyca jest tam, gdzie naprawdę potrzebujesz Zanurz się w technicznych sytuacjach terenowych.
- Blokada systemu Turbo - Użyj aplikacji Mission Control, aby wyłączyć silnik roweru i aktywować alarm czujnika ruchu. Po zablokowaniu silnik nie może zostać ponownie włączony z wyjątkiem właściciela.
Wyposażony w błotniki Drytech, przednie i tylne światła LED oraz tylny bagażnik o pojemności 27 kg. Tylny bagażnik jest kompatybilny z dziecięcymi fotelikami rowerowymi, a rower jest przystosowany do ciągnięcia przyczepy z osią przelotową.
Główne specyfikacje
Rama: aluminium E5, mocowanie silnika suportu, w pełni zintegrowany i blokowany akumulator dolnej rury, wewnętrzne prowadzenie kabli, blokada i mocowanie przedniego bagażnika
Widelec: Rockshox Recon Silver TK, skok 110 mm, Motion-Control
Silnik: Specialized 2.0, 70 Nm momentu obrotowego, specjalnie dostrojony silnik, 250 W nominalnie
Bateria: Specialized U2-710, aluminiowa obudowa, wskaźnik stanu naładowania, 710Wh
Grupa grupowa
Przerzutka tylna: SRAM NX, 11-rzędowa
Manetki: SRAM NX, 11 biegów
Korby: Niestandardowe kute korby ze stopu
Zębatki: Praxis, 40T, 104BCD
Kaseta: SRAM PG-1130, 11-biegowa, 11-42t
Hamulec przedni: SRAM Guide T, 4-tłokowy zacisk, tarcza hydrauliczna, 200 mm
Hamulec tylny: SRAM Guide T, 4-tłokowy zacisk, tarcza hydrauliczna, 180 mm
Łańcuch: KMC e11S, 11-rzędowy z Missing Link™
Koła
Obręcze: Stout XC 29, szerokość wewnętrzna 25 mm, specyficzne dla tarczy
Opony: Ground Control, 2Bliss Ready, 29x2,35
Składniki
Kierownica: Specialized Trail, stop 6061, 8-stopniowy backsweep, 6-stopniowy backsweep, 27mm wznios, 31,8mm zacisk, S 720mm, M-XL 750mm
Mostek: Specialized Stealth Mostek, aluminium, 14 stopni, 31,8 mm, zintegrowane mocowanie TCD
Siodełko: Rivo Sport, stalowe szyny, 155mm
Sztyca: TranzX Dropper, 30,9 mm, S: 100 mm, M-XL: 120 mm